čtvrtek 19. prosince 2013

20:13

Jaký byl můj rok 2013?  

Nemám ráda třináctku a jsem pověrčivá.  Rok 2013 pro mě nebyl tak pozitivní jako ten předchozí - přinesl mnoho dobrého,  něco špatného, spoustu nového. Pojďme rekapitulovat!

Rok 2013 mi přinesl spoustu cestování.  Byla jsem na krátké dovolené v Budapešti -  nádherné město, nadchlo mne absolutně! , v červnu přišel absolutní highlight v podobě akční a dobrodružné cesty po Thajsku a Kambodže, v říjnu jsem byla poprvé v Itálii -  eurovýlet v Miláně, v prosinci jsem jela na už tradiční předvánoční návštěvu milovaného Londýna.  Cestování mě baví, je to jeden z důvodů,

Rok 2013 mi přinesl spoustu tvrdé práce. Dlouhé víkendy na střižně, celonoční šichty, dřina, stres a obrovské pracovní vypětí, nicméně v červnu jsem byla "odměněna"  povýšením a myslím, že jsem si velice polepšila. Jsem pracant, trochu workoholik, vím, že někdy dělám spoustu věcí navíc, takže žádné sebelitování jako  ó já chudinka přepracovaná si vážně nezasloužím, za všecko si můžu sama :) Razím filozofii work hard, play hard. Tvrdě pracuj, abys pak mohl užít odpočinku a trochu se rozmazlit - někdo si kupuje značkové hadry či drahou kosmetiku, já vrážím ty peníze - dokud můžu - do soušl života (ráda chodím do kina, divadla, hodně často chodím do kaváren a restaurací...) a do cestování.  

Rok 2013 mi přinesl - bohužel-  zdravotní problémy, o nichž zde nechci příliš psát, nicméně je tomu tak. Už je to lepší, happy end se tedy ještě nekoná, ale věřím, že rok 2014 na mě bude hodnější v tomto ohledu a přinese klidnější časy.  

Rok 2013 přinesl velký otřes v mém vztahu  a málem jeho konec.  Byla to obrovská krize, ale ustáli jsme to.  Celkově byl rok 2013 v milostném životě rokem odloučení, stesku a smutku.  Opravdu, opravdu si přeju, aby byl ten další lepší.

Rok 2013 byl pro mě  - a to je krásné, pozitvní-  rokem zkoušení nových věcí. Začala jsem s couch surfingem a během půl roku u sebe ubytovala : dvě energické a moc vtipné švédské studentky Annu a Klaru, extravagantní Američanku Danju s modrými vlasy, ambiciózní americkou herečku Gill, co sama s batohem na zádech cestovala Evropou, anglického hráče na ukulele s báječným akcentem, americkou výtvarnici a básnířku Elaine, německou  studentku fyziky Elisabeth, která umí šermovat a přivezla mi home made džem, skotskou židovku Hannah, která u mě strávila poslední noc před návratem domů z ročních cest po světě,  a  Kanaďanku Leoru, která vypadala jako  elfka. Všechny jsem přivítala s otevřenou náručí, otevřela jim dveře svého domova, se všemi jsem pořádně zapařila, hodně si toho řekla a když odjížděli, loučili jsme se jako staří přátelé a slibovali si, že se určitě ještě uvidíme.  Ať žije couchsurfing! Začala jsem studovat -  chodit na přednášky psychologie na FF UK a musím říct, že to bylo jedno z nejlepších rozhodnutí roku. Přednášky jsou skvělé a mám z nich opravdu radost.  Také jsem se rozhodla, že něco udělám pro své rodiče a oba vzala - každéo zvlášť - na eurovíkend a zároveň tak na jejich první let letadlem.  Rok 2013 také přinesl spoustu mého milovaného stand-upu - začala jsem pravidelně chodit na vystoupení v Crown Comedy Clubu v Praze, dvakrát jsem byla na Dylanu Moranovi, koupila horu stand-up DVD a hodně, hodně jsem se smála. To doufám, že bude pokračovat! 

Rok 2013 mi přinesl rybu.  Dvě, vlastně.  Wanda mi umřela, ale Pippa se drží! 

2014, please be good to me.  




Žádné komentáře:

Okomentovat